13 april, 2012

Fredag den 13:e /Friday 13:th

Okej, jag skulle aldrig skrivit förra inlägget. På väg till affären i Bromma idag spyr Vegas som aldrig förr. Det lät inte ens som en hund, det lät som att vi hade en dinosaurie i bakluckan. Jag blev uppriktigt rädd att förlora honom då, även om han "bara" spydde. Men jag förväntar sig alltid det värsta och jag blev mycket rädd idag. Han har fått i sig lite kyckling och ris nu men mer än så vågar vi inte ge honom. Han är fortfarande väldigt hängig och svag och har fått som kväljningar eller hulkningar flera gånger om. Jag hoppas innerligt att han blir bra snart!

/Okey, I shouldn't have wrote the text that I wrote before. Vegas started to puke in the car on our way to the store in Bromma like never before, earlier today. It didn't even sounded like a dog, more like a dinosaur. I honestly got scared to loose him today, even though he "just" puked. But I always expect the worse and today I got really scared. He ate some chicken and rice for a while ago but we wont give him more now. He's still very low and week and he also gets sick sometimes. I really hopes that he's feeling well soon! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar