18 maj, 2012

Framtidsplaner och återblickar

En vacker dag så kommer jag att flytta hemifrån och då vill jag mer än gärna ta med mig Vegas. Nu för tiden säger vi att han är min hund och det stämmer ganska bra då det var jag som tjatade om en hund, det är jag som har gått alla kurser med honom och jag kan inte tänka mig en vardag utan honom i min närhet.

När jag rensade min hårddisk igår så hittade jag alla valpbilder på Vegas. Tänk att det snart har gått 3 år sedan vi fick hem honom, min lilla pärla! Han är en oslipad diamant, han kan bli mycket bättre på lydnad och hyffs mot andra hundar på promenaderna än vad han är... Dock hade jag ingen bra kamera på den tiden så stå ut med de halvtaskiga bilderna!

14 november- dagen vi fick hem Vegas!






Första vintern med Vegas. Jag, min bror och vår älskade prins, fortfarande valp.


1 kommentar: