05 juni, 2012

Sista gången

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit något på ett bra tag, men sista tiden i skolan har varit hektisk. Dock är i princip allt klart nu så då kan jag lägga lite mer fokus på bloggen!

Igår var sista gången på agilityn. Vi repeterade lite kobinationer innan vi fick testa på en liten, liten bana. Vegas var så duktig och jag är så stolt. Han var en av två som klarade hela banan felfritt.
Vi får se om det kommer en fortsättningskurs i höst men tills dess ska jag och ev. en kompis gå ner på den öppna agilityn på söndagar och köra själva. Jag ska även nöta på hemmakombinationerna så att vi inte glömmer allt vi lärt oss nu.

Idag skiner solen för en gångs skull så det blir troligtvis en lång kvällspromenad efter middagen (hoppas innerligt på att det inte börjar regna tills dess!). Åh, jag har verkligen saknat de mysiga kvällspromenaderna i den hyfsat varma kvällssolen.






©Amanda Öhnell

Bilder från kompisen Willies födelsedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar